Ferri TKZ 80

  • Maksymalny zasięg poziomy: 8,18 m 
  • Wymagana moc ciągnika: 110 ÷ 130 KM
  • Minimalna waga ciągnika: 4800 kg
  • Minimalna szerokość ciągnika: 2,40 m
  • Wysuw teleskopowy: 1,00 m
  • Moc rotora: 52 KM / 65 KM
  • Moc układu hydraulicznego: 68 KM / 73 KM
  • Maksymalna średnica ciętego materiału: 8 cm
  • Waga maszyny: 1560 kg
  • Kąt obrotu głowicy: 190 °
  • TNH 125

    Głowica z bezpośrednim silnikiem żeliwnym. Rotor bijakowy z systemem spiralnego ułożenia bijaków "OVERLAP" (Obrót głowicy 180 °, pozwalający używania rotora i bijaków z dwóch stron)
    Szerokość robocza: 1,25 m
    Waga: 315 Kg
    Średnica cięcia max 8 cm

  • Obrót głowicy w dwóch kierunkach

    Specjalny system opatentowany przez Ferri, polegający na spiralnym rozmieszczeniu noży bijakowych na rotorze wspomagany dodatkowo funkcją pracy głowicy w dwóch kierunkach.

  • TNP 1600

    Głowica z silnikiem żeliwnym tłoczkowym i napędem pasowym. Rotor bijakowy z systemem spiralnego ułożenia bijaków "OVERLAP". 
    Szerokość robocza: 1,60 m
    Waga: 376 Kg
    Średnica cięcia max 2,5 cm

  • System DSR - Dwa kierunki obrotu rotora

    Rotor pracuję w dwóch kierunkach, jest to standardowe wyposażenie w każdej głowicy bijakowej marki Ferri

  • System SRA - automatyczne cofanie ramienia

    W przypadku najechania na przeszkodę siłownik hydrauliczny automatycznie cofa ramie do pozycji wyjściowej.

  • System LFA - Akumulator funkcji pływającej (Opcjonalnie)

    Specjalny akumulator umożliwiający efekt płynnego kopiowania terenu przez pierwsze ramie kosiarki - pozwala na podnoszenie się i obniżanie ramienia odpowiednio do koszonego terenu.

  • Sterowanie linkowe

    Kosiarka wyposażona w klasyczne, niezawodne sterowanie cięgnami linkowymi.

  • Sterowanie elektryczno-hydrauliczne proporcjonalne Comfort

    Joystick umożliwiający hydrauliczne sterowanie funkcjami kosiarki. Dwa rozdzielacze hydrauliczne sterowane są mieszanym systemem niskociśnieniowym. Funkcje działają proporcjonalnie, umożlwiają kontrolę ruchu ramion oraz głowicy. Uruchomienie napędu rotora oraz zatrzymanie sterowne jest elektrycznie.