Ferri TPE 600
- Maksymalny zasięg poziomy: 5,96 m
- Wymagana moc ciągnika: 70 ÷ 90 KM
- Minimalna waga ciągnika: 3200 kg
- Minimalna szerokość ciągnika: 2,20 m
- Moc rotora: 42 KM
- Moc układu hydraulicznego: 50 KM
- Maksymalna średnica ciętego materiału: 4 cm
- Waga maszyny: 1050 kg
- Kąt obrotu głowicy: 235 °
TJ 125
Głowica z bezpośrednim silnikiem napędowym. Rotor bijakowy z systemem spiralnego ułożenia bijaków "OVERLAP". Przekładnia wykonana z żeliwa.
Szerokość robocza: 1,25 m
Waga: 260 Kg
Średnica cięcia max 4 cmTJC 125
Głowica z bezpośrednim silnikiem napędowym. Rotor bijakowy z systemem spiralnego ułożenia bijaków "OVERLAP". Przekładnia żeliwna.
Szerokość robocza: 1,25 m
Waga: 280 Kg
Średnica cięcia max 4 cmSystem DSR - Dwa kierunki obrotu rotora
Rotor pracuję w dwóch kierunkach, jest to standardowe wyposażenie w każdej głowicy bijakowej marki Ferri
System SAB - System zapobiegający wywrotowi
Automatyczne zabezpieczenie, które chroni przed przewróceniem się maszyny gdy pierwsze ramie przekroczy kąt nachylenia 90 °
System LFA - Akumulator funkcji pływającej (opcjonalnie)
Specjalny akumulator umożliwiający efekt płynnego kopiowania terenu przez pierwsze ramie kosiarki - pozwala na podnoszenie się i obniżanie ramienia odpowiednio do koszonego terenu.
Specjalna rama "Delta Box"
W związku z przeciążeniom, jakim są poddawana kosiarka wysięgnikowa podczas pracy firma Ferri opracowała nową koncepcję ramy zwanej Delta Box. Zbudowana jest ona z dwóch rodzajów blachy, które są przycinane laserowo i łączone w nowoczesnym systemie zrobotyzowanego spawania. Dzięki temu rama kosiarki wysięgnikowej zachowuję niską masę przy dużej wytrzymałości.
Sterowanie linkowe
Kosiarka wyposażona w klasyczne, niezawodne sterowanie cięgnami linkowymi.
Sterowanie elektyczno - proporcjonalne Ep-Tronic
Nowy joystick Ep-Tronic umożliwia łatwe i płynne sterowanie kosiarką wysięgnikową. Brak przewodów hydraulicznych, oraz ergonomiczna budowa sprawiają, że praca staję się przyjemnością. Kontrola jest bardo dokładna, proporcjonalna dla ruchów pierwszego i drugiego ramienia. Kierunek obrotów głowicy jest sterowany z dedykowanego przełącznika elektrycznego.