Ferri TPE 520 Vision

  • Maksymalny zasięg poziomy: 5,23 m 
  • Wymagana moc ciągnika: 60 ÷ 80 KM
  • Minimalna waga ciągnika: 3000 kg
  • Minimalna szerokość ciągnika: 2,10 m
  • Wysunięcie ramienia w przód ciągnika: 1,38 m
  • Moc rotora: 42 KM
  • Moc układu hydraulicznego: 50 KM
  • Maksymalna średnica ciętego materiału: 4 cm
  • Waga maszyny: 1070 kg
  • Kąt obrotu głowicy: 235 °
  • TJ 125

    Głowica z bezpośrednim silnikiem napędowym. Rotor bijakowy z systemem spiralnego ułożenia bijaków "OVERLAP". Przekładnia wykonana z żeliwa.
    Szerokość robocza: 1,25 m
    Waga: 260 Kg
    Średnica cięcia max 4 cm

  • TJC 125

    Głowica z bezpośrednim silnikiem napędowym. Rotor bijakowy z systemem spiralnego ułożenia bijaków "OVERLAP". Przekładnia żeliwna.
    Szerokość robocza: 1,25 m
    Waga: 280 Kg
    Średnica cięcia max 4 cm

  • System DSR - Dwa kierunki obrotu rotora

    Rotor pracuję w dwóch kierunkach, jest to standardowe wyposażenie w każdej głowicy bijakowej marki Ferri

  • System SAB - System zapobiegający wywrotowi

    Automatyczne zabezpieczenie, które chroni przed przewróceniem się maszyny gdy pierwsze ramie przekroczy kąt nachylenia 90 °

  • System LFA - Akumulator funkcji pływającej (opcjonalnie)

    Specjalny akumulator umożliwiający efekt płynnego kopiowania terenu przez pierwsze ramie kosiarki - pozwala na podnoszenie się i obniżanie ramienia odpowiednio do koszonego terenu.

  • Specjalna rama "Delta Box"

    W związku z przeciążeniom, jakim są poddawana kosiarka wysięgnikowa podczas pracy firma Ferri opracowała nową koncepcję ramy zwanej Delta Box. Zbudowana jest ona z dwóch rodzajów blachy, które są przycinane laserowo i łączone w nowoczesnym systemie zrobotyzowanego spawania. Dzięki temu rama kosiarki wysięgnikowej zachowuję niską masę przy dużej wytrzymałości.

  • Sterowanie elektyczno - proporcjonalne Ep-Tronic

    Nowy joystick Ep-Tronic umożliwia łatwe i płynne sterowanie kosiarką wysięgnikową. Brak przewodów hydraulicznych, oraz ergonomiczna budowa sprawiają, że praca staję się przyjemnością. Kontrola jest bardo dokładna, proporcjonalna dla ruchów pierwszego i drugiego ramienia. Kierunek obrotów głowicy jest sterowany z dedykowanego przełącznika elektrycznego.